tirsdag 14. april 2009

Påskeferie og ellers..

Her kommer det et lite innlegg, ettersom jeg ikke har oppdatert bloggen på ca to måneder. Beklager veldig for at jeg er såpass lat, og av og til føler jeg har alt for mye å skrive om til at jeg orker å begynne. Noen av de tingene som har skjedd siden februar er:




  • har endelig fylt 18 år(men føler meg fremdeles 12)


  • fått besøk av mamma, pappa og victoria i York


  • var i London med mamma, pappa, Vic, Alex, Beate, David og Marianne(et meget koselig opphold i en av mine favorittbyer)


  • har innsett at skoleåret i York snart er over, og prøver å nyte hvert sekund av tiden som er igjen. Har ikke lyst til å være ferdig enda! Yorkåret har vært et av de beste årene i livet mitt fram til nå hvertfall.


  • vært i paradis(Spania) med familien i påskeferien


  • er for øyeblikket i Norge en ukes tid(vi får 2 uker påskeferie, tiden skal også brukes på skolearbeid)


  • skal snart ta teoriprøven for å få lappen(tviler på at jeg rekker det fram til sommeren)


  • skjønt at Irland er stedet, og har fryktelig lyst til å reise dit før skoleåret er omme.


  • Fått nye venner :) og gledet meg over "gamle" venner


Jeg skal prøve å oppdatere litt oftere fra nå av, men kan hende det blir litt vanskelig ettersom vi får maaasse lekser og skolearbeid etter ferien. Da begynner skolestresset ja..



Herlige norske jentene på herlig Londontur!

Elisabeth og Catharina har det alltid gøy :P!

1 kommentar:

Ingrid. sa...

du må oppdatere oftere!!