torsdag 26. februar 2009

Half-term i London og Norge

Naa er det ganske saa lenge siden jeg har skrevet her, saa en liten oppdatering gjoer seg nok. Forrige uke hadde vi half-term/vinterferie her i York, og da dro vi alle med Peter ned til London. Der bodde vi paa et hostel som het Globetrotter inn, og det var skikkelig bra! Jeg ble overrasket over hvor bra rommene vaare var, og folkene som jobbet der var utrolig kule, og de var liksom fra Australia, Spania og Kanada og litt rundt omkring i verden. Selve London var som vanlig fantastisk, jeg elsker den byen :) Skal definitivt tilbake mange ganger(blant annet neste uke), og har skikkelig lyst til aa bo der i minst ett aar i loepet av livet. I London var jeg hele tre turer paa teateret, saa 39 steps, som var en komedie om en fyr som fikk et mysterium slengt mot seg, og saa saa Iselin og jeg et stykke som het La Cage Aux Folles, hvor Graham Norton var med! Han er forresten overraskende flink til aa synge. Senere saa alle de norske Musikalen Billy Elliot sammen, men den var dessverre ikke like bra som filmen. Vi fikk atpaatil litt daarlige plasser ogsaa. Neste uke skal jeg til London med familien min! Da skal vi se Phantom of The Opera, og den filmen elsker jeg. Musikken er fantastisk og hele greien er bare ren nytelse. Saa gleder meg skikkelig til aa se musikalen! Shopping ble det en god del av i forrige uke, men blir nok enda mer neste uke tror jeg! Blir forresten 18 aar paa onsdag(!), og da kommer en liten del av familien kommer til York for aa sjekke ut livet her. Det blir koselig:) Jeg er saa glad for at jeg alltid har noe aa glede meg til, ellers hadde jeg kollapset helt. Kommer bilder fra London turen senere, sitter paa skolen for oeyeblikket. Forrige onsdag dro Iselin og jeg heimatt paa en liten overraskelsestur! Vi hadde bestilt billetter og saant "i skjul" og dukket plutselig opp hjemme. Kan skrive mer om dette senere for naa begynner matten.. bleh

Ingen kommentarer: