torsdag 14. mai 2009

Eksamen og nyheter

Enda en gang beklager jeg for at jeg ikke skriver ofte nok i bloggen min, men det har med at jeg er veldig opptatt for tiden. Akkurat nå har eksamenstiden begynt for fullt, og bare i dag hadde jeg 3 mock exam(tentamen), og i morgen har jeg spanish listening exam. Gruer meg ikke så veldig ettersom jeg har fått A på to av test eksamene, så tenker og håper at den går bra. I neste uke derimot har jeg en matteprøve, enda en spanskeksamen(writing) og filosofieksamen. Gruer meg til filosofieksamen ettersom det er mye i pensum jeg ikke skjønner, og er kjempeglad for at jeg har funnet to filosofibøker på skolens bibliotek som mest sannsynlig redder meg fra å få stryk. Utrolig nok klarte jeg å få B på filosofieksamen til jul, tviler litt på at det skjer nå, men er lov til å håpe.

Annet som er nytt er at jeg har fått meg kjæreste. Håper ikke dette kommer som et sjokk for noen, ettersom han er veldig snill og behandler meg bedre enn jeg fortjener. Han heter Dave og jobber på et militærakademi nedenfor London, så jeg får ikke se han særlig ofte, men vi prøver å besøke hverandre så ofte vi kan. Jeg skal faktisk besøke han neste helg, ettersom vi da har half term og ikke trenger å gå på skolen på minst en uke. Faktisk er skolen her snart over, det eneste vi trenger å komme til skolen for etter half term er eksamen. Så skoleåret mitt i York er snart over! Jeg nøler ikke med å si at dette året har definitivt vært det beste året i mitt liv sålangt. Vil ikke dra fra denne herlige byen og de herlige folkene her, og skal så absolutt komme tilbake.


For de som trodde jeg har sluttet med volleyballen, har nok ikke det selv om kampene er over for nå. Laget trener fremdeles på tirsdager. Elsker volleyball, liker det bedre for hver gang jeg spiller! Håper inderlig jeg kan spille litt i Spania også, selv om det muligens blir på et spansk lag, og der blir jo selvsagt kommunikasjonen dårlig. Norsk jente vs. spansk volleyball lag = dårlig miks!

Ingen kommentarer: