fredag 14. november 2008

I'm bored..

Hvis det er noen som lurer paa hvorfor jeg ikke oppdaterer bloggen saa ofte(hvis det i det hele tatt er noen som leser den), saa er det blant annet fordi dataen min er blitt sproe, og fordi jeg rett og slett ikke orker aa skrive om alt som skjer hele tiden. Dette med at dataen min er blitt gal er fordi den har faatt en "trojansk hest"(datavirus) ifoelge kusinen min Heidi. Bokstaven "t" nekter forresten aa virke(jeg trykker og trykker og trykker paa "T" tasten, men ingenting skjer) og saa kjoepte jeg faktisk et nytt tastutatur her forleden dag, men tror du ikke at koblingen ikke passet inn i min data da? Kjoepte den heldigvis bare for 4.42 pund paa tesco, altsaa ca 46 kroner. Billig billig her i UK vettu! Saa den kan jeg levere tilbake igjen. fortalte vertsmoren min.

Min trojanske hest, det er AKKURAT slik den ser ut. Den gaar rundt i dataen min og spiser opp alt gresset der inni! Ikke rart den klikker liksom!

Hvis det er noen som lurer paa hvorfor jeg skriver et saa unoedvendig innlegg i bloggen min, saa er det fordi jeg kjeder meg her jeg sitter vedsiden av Iselin mellom media og filosofitimer. Jeg har forresten vaert ganske saa syk i det siste, har jeg glemt aa nevne det? Har vaert syk siden jeg var i Bergen, og vi tror det er influensa. Har ikke vaert hos legen enda. Men er ganske sikker paa at det er influensa, jeg hoster, har vondt i hodet, noenganger vondt i ryggen, vondt aa hoste og blablabla alt som visstnok er vanlig naar man har influensa. Har dessverre vaert borte fra skolen i tilsammen nesten en uke! 5 dager og 3 timer, eller noe, to be exact!


Igjen, noen som lurer paa hvorfor jeg har farge paa alle navnene i dette innlegget saa er det fordi.. guess what!? Jeg kjeder meg! fritimene burde definitivt ikke bli brukt til dette! Jeg skulle kanskje ha gjort noen lekser? eller skrevet et serioest innlegg i den vakre bloggen min? Eller kanskje jeg burde "revise" og organisere det jeg har laert denne uken? For en morsom tanke. Jeg tror jeg holder meg til aa skrive unoedvendige innlegg i bloggen min. Beklager veldig hvis den ene eller toende (hahah nytt ord for nr. 2!) som leser denne bloggen forventet aa finne ut noe av det superinteressante Catharina gjoer paa skolen naar hun ikke har timer, eller kanskje du bare ville faa en liten oppdatering paa hva som skjer her nede naa? Nada er svaret!(ingenting) Jeg liker spansk:) Spansk er koselig og goey. Media derimot.. Jeg skjoenner ikke noenting av media. Det aa analysere absolutt alt som skjer og hva kameraet gjoer, er ekstremt gledesdrepende for kjaerligheten for film! Til og med Iselin misliker mediafaget! Yes, she's on the darkside now. Filosofi er.. helt greit. Kunne selvsagt vaert goeyere, og vi kunne godt hatt mindre lekser, men alt i alt er det et helt greit fag. Jeg kunne godt ha byttet media(paa et blunk) eller filosofi mot arkeologi, som Madeleine tar og sier er kjempegoey. De driver aa laerer om mytologi og guder og alt saant! Saanne ting jeg ville synes hadde vaert kjempeinteressant! jaja. Spania neste aar, og da maa jeg ha media, ettersom det er den eneste linjen man kan ta paa den norske skolen der. Naa er det bare ti minutter til timen begynner. Jeg synes jeg har brukt den lille fritimen min godt!


Tenkeren, meget filosofisk.



Ingen kommentarer: