mandag 20. oktober 2008

Liten oppdatering

Naa sitter jeg paa colleget og tenkte jeg skulle skrive litt paa bloggen. Har hatt en goeyal helg. og er absolutt ikke klar for en ny uke. Heldigvis begynner ferien paa fredag! Gleder meg til aa reise litt rundt og gleder meg til aa komme hjem(selv om det bare er for et par dager). Paa loerdag var jeg paa museum og restaurant med Bonnie (en venninne fra spansk klassen) Elisabeth, Madeleine, og en venninne av Elisabeth. Madeleine maatte gaa etter art gallery, mens resten av oss dro til shopping gaten. Alle untatt Bonnie fant seg fargerike skjerf, og vi tok oss en tur inn paa Boots, som er et veldig gigantisk apotek/beauty/alt mulig shop. Etter shoppingen maatte Elisabeths venn gaa, og saa dro vi som var igjen paa Pizza Express. De har uvanlig god mat! Jeg kjoepte pizza, mens Elisabeth og Bonnie kjoepte pasta bolognese. Alt var veldig godt:D
Vi dro hjem rundt kl 8, da skulle Bonnie hjemover mens jeg og Elisabeth dro hjem til henne for aa se en film som heter "Anger Management" med Adam Sandler.. Paa soendag lagde vi norske boller, som ikke smakte norske:(

Ingen kommentarer: