torsdag 4. september 2008

Vertsfamilie og kontakt!

I dag fikk jeg e-mail fra Peter Jobling om hvem jeg skal bo hos! Var ikke så mye info som sto i meldingen da men.. Sto liksom navnet, adressen og telefon nummeret til moren i familien. fikk ikke vite noe om noen av de andre enn moren liksom! Men det sto i e-mailen at han rådet oss til å ringe familiene før vi dro fra Norge, så jeg ringte når jeg kom tilbake fra volleyballtreningen. Snakket med Kath, som er vertsmoren, og hun fortalte meg litt av hvert om familien. Faren i huset heter Ted, og de har to døtre, en på 16 og en på 20. De har også to hunder, og bor forresten bare 10 min fra skolen! Høres veldig bra ut alt sammen:) God å endelig få vite litt om familien! Har grugledet meg litt til denne dagen, men alt gikk helt fint. Hun sa jeg kom til å få det så koselig atte:P
hehe, I hope so!

Forresten; den yngste jenten i familien har en hest!!! Jeg har savnet riding siden jeg sluttet for en evighet siden.. kan det bli bedre??

Ingen kommentarer: