onsdag 24. september 2008

Skole og shopping

Dessverre er det slik at når ting er billige over alt, må man kjøpe mer enn man nødvendigvis trenger. Jeg for eksempel, shopper en god del mer enn jeg burde! Men har planer om å få en liten jobb som servitør e.l. en eller to ganger i uken, så litt egentjent inntekt blir det forhåpentligvis. I dag har jeg kjøpt en ny topp/genser fra Zara for bare 190 kr! I Norge ville den samme genseren kostet rundt 350-400 kr. Jeg kjøpte også et par ulltights, ettersom jeg har store planer om å gå mer med tights og gensere og slikt. Har også kjøpt en utrolig kul notatbok som det er bilde av nedenfor. JEPP det er blå katter og sommerfugler på den, og JEPP den er kuuuul.

Og en ny maskara( SORRY INGRID, jeg klarte ikke dy meg. De jeg har begynner liksom å bli tørre!) Var også på yndlingsbutikken Echoo, men kjøpte ingenting der selv om jeg hadde utrolig lyst til å kjøpe enda en "prinsessekjole". Elisabeth begynte å snakke om "du må tenke på når du trenger en slik kjole", og jeg visste at med mindre jeg begynner å gå på masse coctailparties, vil ikke kjolen bli brukt særlig ofte. Jaja, hvis jeg noensinne blir prinsesse vet jeg hvilken butikk som har flest prinsessekjoler!!

Favorittbutikken Echoo!


I forrige uke kjøpte jeg supernatural sesong 3, som jeg vedder på ikke er kommet ut i Norge enda:) Jeg ble ekstremt glad resten av dagen, og ville bare komme meg hjem for å se på favorittshowet. Det synes jeg virkelig jeg fortjener by the way, for jeg ser Aldri på TV her i York! Selv om familien sitter i stuen og ser på TV hele tiden( de spiser av og til foran TVen), joiner jeg de nesten bare når det kommer et amerikansk show på. Kjenner tross alt ikke til så veldig mange britiske tv show. Hotel Babylon(kuleste britiske dramaserie ever) og Dr. Who(dårligste britiske dramaserie ever) er vel de eneste showene jeg kjenner til.





min nye notatbok, SUPERNATURAL SESONG 3 og min rosa engelske mobil(øverst)


Skolen er helt grei for tiden, blir bedre og bedre kjent med briter og en kineser i spanskklassen min. Av en eller annen rar grunn, har jeg bare en kineser som går i den samme timen som meg. Filosofi og mediafaget er stappet full av engelskmenn (bortsett fra meg og Iselin som har media sammen). Spansken er vel fremdeles det faget jeg synes er gøyest, fordi det faget jeg kan litt fra før av. Pluss i timene har vi det bare gøy, og Bonnie(kineservennen min) og meg snakker kanskje litt mer enn vi burde. Bonnie er forresten veldig opptatt av skolen(som alle kineserne på York College er), så hun tar nok igjen det "tapte", ettersom hun går gjennom alt hun har hatt på skolen når hun kommer hjem(!). I filosofien har vi om Art og Tolerance. Hater Toleranse emnet, men kunsten er ganske så gøy. I media har vi om media.. Altså vi tar for oss litt av hvert om kamera og filming.
Jaujau. Det var alt jeg klarte å skvise ut av hjernen min for denne gang:)

Ingen kommentarer: