tirsdag 2. september 2008

Stress og lite tid

Nå er det under 1 uke til jeg drar til Oslo for å møte resten av Heltberg International folkene som også skal til York, før vi alle drar fra Oslo til Edinburgh til York College hvor vi skal få møte vertsfamiliene våre. Vertsfamiliene har vi forresten ikke har fått vite noe om! Fikk info i dag om at York College hadde gjort noe tull med vertsfamilie papirene eller noe sånt, så egentlig skulle ha fått vite hvem vi skal bo hos nå. Utrolig irriterende å ikke vite noe om familien som jeg skal hos i nesten ett år. Håper virkelig ikke at jeg må bytte familie, sånn som så mange fra det forrige ”Heltberg – York” kullet måtte gjøre. Blogger er utrolig nyttige forresten! Via bloggene til de som var i York i fjor har jeg fått vite veldig mye om hvordan tingene fungerer og slikt der. Selv om dette forhåpentligvis er noe jeg finner ut selv etter hvert, er det godt å vite at noen har opplevd samme før meg.

Har forresten ikke begynt å pakke i det hele tatt.. Har kjøpt en god del ting som jeg har planer om å ta med meg, men har ikke kommet så langt som til å pakke enda. Jeg føler jeg har så god tid på meg, noe som er meeeget feil. Har 6 dager på meg til å være ferdigpakket, og jeg skal jo pakke for et helt år! Varme vinterklær, som er tunge og store og tar mye plass(buhu), sommerklær, tynne og tykke jakker, sko(trenger nok mer enn et par sko, + treningssko), t-skjorter og topper(overdriver alltid her), litt bøker er smart å ha med, litt filmer ettersom jeg skal ha med dataen(hvis jeg får den tilbake fra datafyren i tide da), løven(muy importante), kamera, mobil(som så vidt virker), Ipod,(+ ladere til kamera, Ipod og mobil), vesker og bager og sånt(lurer på om man bruker sekk eller bag til skolen der) og masse annet tulliball. Med andre ord, jeg stresser skikkelig.

I dag var Helene, Rebekka og meg på kino i byen. Vi så Wall-E! jeg synes den var kjempegøy, både søt og morsom. Kan ikke forstå hvorfor du ikke likte den Rebekka:P Amerikanere er forresten kjempemorsomme i denne filmen! hahah! Kanskje ble det en vekker for de der borte? huff, nå er jeg slem. Morsom film anyway!

Definitivt verdt å se, spør du meg!




Wall-E phone hoooome

Ingen kommentarer: