torsdag 18. juni 2009

Goodbye England :(

Nå er det ca 15 timer til vi skal møte på college for å ta bussen til London. Yup vi skal møte kl 5 om morgenen! Det er litt irriterende for meg ettersom vi ankommer flyplassen ca i 11 - 12 tiden, og mitt fly til Bergen drar ikke før i 9 tiden! Så jeg må vente på Gatwick i flere timer alene, ettersom Oslofolkene sitt fly går i 5 - 6 tiden. Jaja, får finne noe å gjøre på;) Forresten driver jeg og pakker nå, og må nok legge igjen en good del i England. Planen er å komme tilbake den første helgen i juli for å hente resten av tingene da. Men blir nok en god del overvekt i morgen frykter jeg. Det er triste greier å måtte pakke sammen, og spesielt når det er så mye jeg må kaste. Må til og med kaste yndlingsskoene ettersom de er veldig ødelagte, og tar mye plass. Det blir veldig veldig trist å dra fra York, det har tross alt vært hjemmet mitt i ett år nå. Et år som gikk alt for fort! Jeg kan ikke tro at vi drar i morgen! Det kommer til å bli så trist å si hadet til alle. Jeg kommer nok til å huske på dette året som et av de beste så langt i livet mitt. Forresten! Jeg var på min siste volleyballtrening for York Volleyball på tirsdag! Volleyball har aldri vært så gøy før! Og helt i slutten da vi var ferdige begynte treneren å snakke om at det var en som skulle forlate laget i dag. Ettersom jeg ikke hadde sagt noe om at det var min siste trening fortsatte jeg å ta av meg knebeskyttere og skoene mens han snakket. Helt plutselig sa han mitt navn, og overrakte meg en York Volley genser! Så nå har jeg fått meg noe som kan minne om laget her i York, utrolig snilt!
Men nå må jeg skynde meg litt, skal prøve å få pakke litt mer før jeg skal ta farvel med Bonnie på Starbucks. Triste greier.
Rommet mitt er i kaos og det er rot over alt for øyeblikket. Rydding og pakking er ikke noen av de tingene jeg liker så veldig godt

Ingen kommentarer: