torsdag 18. desember 2008

Hoooome

Sitter nå i den ufattelige myke og deilige sengen min og ser på julevideoer på youtube. Har nettopp pakket inn et par julegaver med Victoria(søsteren min), og er bare kjempeglad for å endelig være hjemme! Jeg er ekstremt trøtt akkurat nå, for har bare sovet 5 timer på 2 døgn, og det merkes godt. Reisen i dag fra York til Bergen var lang, ettersom vi måtte møte ved college kl 04.30 i dag tidlig for å ta bussen fra York til Edinburgh i Skottland, og derifra fly til Oslo. Der møtte oslofolkene sine familier, mens jeg skulle dra videre til Bergen. Var litt tull og stress med det der, ettersom flyet fra Edinburgh var blitt forsinket en og en halv time, så rakk ikke det flyet jeg egentlig skulle ta. Rakk derimot et fly som gikk ca 1 time senere, og på det flyet var det forresten nesten ingen som tok. Jeg kom endelig hjem sånn ca klokken 7, og var da utslitt! Men spiste pannekaker med sukker, noe som var uvanlig godt(var tross alt det første "norske" jeg spiste). Nå tror jeg jeg burde hoppe i loppekassen, er kjeeempetrøtt.. og skal møte rebekka og helene i morgen for kino og kinesisk restaurant. Skal også til legen og være med mamma på butikken :) Det er forresten bare 5 dager til julaften!
Endelig JUL. Endelig HJEMME!

Ingen kommentarer: